Den 1. juli 2010 blev NemID, den nye digitale signatur, lanceret.

Med NemID skal man kun huske ét log-in, som vil gælde til alle offentlige og private tjenester, herunder netbanker og tinglysning.dk. Det er altså helt den samme handling der skal foretages, uanset om man vil betale sine regninger i banken, flytte sin adresse eller aflevere sin selvangivelse.

NemID fungere oftest ved at man har et login (ofte CPRnr. og kode) samt et nøglekort med talkombinationer. Når loginet på siden er gennemført vil siden bede om én af nøglekortets talkombinationer, og når denne er indtastet får man adgang til den ønskede side.


Køberrådgivning
ved boligkøb

Læs mere →

Samlever
med på skødet

Læs mere →

Forældresalg
til barn

Læs mere →

Skilsmisse
Få ændret skødet

Læs mere →

Omskødning
mellem flere ejere

Læs mere →

Ugifte
Få ændret skødet

Læs mere →

Få en uforpligtende samtale om din sag

  1. Navn:
    Udfyld venligst dit navn
  2. Mail:
    Udfyld venligst din email adresse
  3. Tlf nr.
    Udfyld venligst dit tlf nr.
  4. Emne:
    Invalid Input